Kära hjärtanes då.

Min förkyldning är tillbaka utan dess like. Snuvig till tusen och idag har jag även känt av den där huvudvärken igen. Men vad botar inte bättre än Reijas ljuva vård. Hon tryckte ner mig i en fotölj med en värmedyna och filt, och när jag sedan hade på en av alla dessa julfilmer på tv:n så sussade jag gott. Haha denna eftermiddagen bara försvann då jag sov hela eftermiddagen, men bättre mår jag. Men det är nog som Reija sa, jag har inte hunnit vila upp mig sedan förra förkyldningen då jag jobbat ganska mycket. Saken blev ju inte bättre av att jag igår kollade på Melanies tennis tournament i världens blåst och idag kollade på Daniels hockeygame inne i en hockeyarena som är kall som satan. Haha, men det var trevligt iallafall. :) Haha jag ska nog inte klaga, för när jag kom hem visade det sig att min värdmamma fått matförgiftning igår och var inte alls pigg ikväll. Uscha. Jag hade ju det i somras och det är inte kul alls!!

Julia, utmaningen ser du i ett par inlägg längre ner, kopiera och sätt in dina favoriter. Bara en kul grej. :D
Även, kul att folk därhemma intresserar sig för min blogg :) Tackar!
Lite kort idag också, men kommer mer i veckan då jag är lite piggare. Puss på er!

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du har en extra mamma!

2008-12-15 @ 16:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0