Jag mötte Lassie.

Idag har jag träffat en kändis! Eller ja...vad säger ni om jag säger Darth Vader?! Jag träffade på honom och två av hans vita följeslagare. De skulle visst träffa Tomten i shopping mallen och ta kort med honom. Jag ville ju inte vara sämre och tog kort med Darth Vader och en av hans följeslagare. Dock har Sanna korten på sin kamera så ni får vänta lite på dem. Men det tyckte jag var kul! :D
Som sagt, Sanna och jag var i UTC och shoppade lite. Fick köpt en röd tröja från Hollister, mycket mysig. Fick även köpt en julklapp. Mycket bra, mycket bra. Käka kvällsmat på Subway var ju inte helt fel heller. :) Måste säga att det är ruskigt kul att åka ut om kvällarna. Just nu har jag ju inte särskilt många utgifter heller. Så då känns det extra fint att ha pengar i plånboken.
Jag kom på det häromdagen att jag har mest köpt märkeskläder sedan jag kom hit, och varför inte när jag har råd? :) Måste dock skärpa mig och köpa lite mer byxor eller nåt, har mest köpt tröjor. Haha, förstår inte varför det blir så. Så mycket roligare att köpa tröjor och liknande än byxor.. Tihi.
Daphne är fortfarande sjuk, spydde senast idag och Dylans mage är fortfarande krasslig. Med andra ord, min vecka har varit tuffer. Men jag börjar se ljuset i tunneln då jag är ledig i helgen. :D Och förhoppningsvis blir barnen friska över helgen så vi kan gå ut nästa vecka! GE MIG LUFT!

Nej nu ska jag på möte med min kudde och pyjamas. Kan tyvärr inte avboka detta möte så ni får hålla till godo tills imorgon!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0