Home again

Ja då är jag hemma från mitt andra hem här i staterna. Har spenderat de senaste tre dagarna hos Reija vilket har varit mycket mysigt. Nu är jag hemma igen hos värdfamiljen och ska jag vara ärlig börjar det kännas allt bättre här. Det börjar kännas som om jag hör hemma här lite mer och att jag vant mig vid mycket av det amerikanska. Att det inte berör mig särskilt mycket längre allt det nya. Känns mycket skönt!

Nu gäller denna jobbarvecka.
Måndag 8-5
Tisdag 8-5
Onsdag Evening
Torsdag 8-5
Fredag 8-5
Weekend off

Go vecka! Haha, nej men det är så som mina veckor brukar se ut. Inget slöjobb här inte. Nej minsann imorgon är det jag som ska till Birch Aquarium och kolla på...vet inte ens om det är ett museum för björkar! Men vore inte det lite lustigt, om det var ett helt museum fullt med björkar. Jag har inte ens sett en björk sedan New York. Kanske är därför dem har ett museum med dem, för att dem är så ovanliga?! Jag kanske ska öppna ett palm-museum hemma istället för min Subbucks/Starway, nästa nya idé? :) Jag känner mig kreativ idag.

Idag har vi varit ute hela eftermiddagen. Mysigt mysigt!

Lite bilder imorgon om jag orkar.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0