Hey Daphne, your mom is here!

Tack för den. Haha, nej men jag tycker bara att det är lustigt att folk kan få Daphne och Dylan till att likna mig. Mycket lustigt då dem är brunögda och brunhåriga och jag är raka motsatsen. Kul kul.

Pratade med mamma i nästan en timma idag, Det var skönt och ruskigt kul. Var skönt att prata igenom allt. :) Kul att höra hur allt löper på där hemma. Fick höra lite om ICA, förstår inte varför det var intressant, men jag antar att jag är arbetsskadad.
Mormor mår bara fint efter operationen och det var ännu skönare att höra det. Det kommer ta ett tag innan hon är sitt gamla vanliga mormor igen, men nu har hon iallafall bättre chanser att bli helt frisk. :)

Idag ska vi ha picnic på stranden!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0