Done.

Teoriprovet, check.
Lustiga dem är dessa amerikanare. 36 frågor, obvious svar. Haha. Men nu ska jag bara ha en uppkörning också och sedan har jag mitt Californian driving license.

En annan sak.
Jag överdriver inte när jag säger alla,
ALLA människor jag träffar har förmågan att berätta en himla massa saker för mig som jag inte har ett ruttet öre med att göra. Idag satt jag jämte en kille där jag tog teoriprovet och han började snacka om sin ex-flickvän från Finland. Det är ju alltid trevligt med små samtal lite då och då, men jag verkar ha någon sign i pannan: TELL ME!
På Daphnes skola så är det en mamma som avslöjar allt om sin graviditet för mig. Wtf?! Jag menar, okej, det är mysigt att hon ska ha ett barn till, men please bespara mig detaljerna tack.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du skaffat blogg skriv mycke så jag kan läsa nu innan jag åker=)

Och bara längta!

2008-12-03 @ 16:55:30
Postat av: Victoria

Haha.. har också tänkt på det, folk berättar väldigt mkt haha.. trevligt ibland. ibland mindre trevligt hehe

2008-12-03 @ 18:39:47
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0