Dan före dopparedan.

Inte för att det spelar så stor roll här, men det är det. Men min värdfamilj sa att vi skulle laga något riktigt gott imorgon kväll bara för att det är den svenska julaftonen imorgon! :D Snällt av dem!

Pratade med min värdpappa i morse. Alla här har ju varit sjuka utom jag och jag förklarade att vi säger "peppar peppar ta i trä" för att inte drabbas av det vi säger. Och samtidigt tar jag mig själv på huvudet. Han ser frågande ut och jag förklarar att vi säger träskalle ibland när man är lite knasig så därför tar jag mig för huvudet. Hans svar var kort och precist "Like Nickelhead?". Jaha, så enkelt var det. Jag kallade det woodhead. :D

Vi var i parken idag och det verkar som om halva San Diego har tagit julledigt och begett sig till den parken vi var i. Fullsmockat! Men det är alltid trevligt, så man inte är helt ensam menar jag. Vore ju lite tråkigt om man gick där ensam så det ekade. "Hallå - allå - lå - å". TIhi!

Nej nu är städarna klara så jag kan fixa mig lite lunch! Mjammi!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0