Busy.

Denna helgen har det sagt svissshhh så var den borta. I fredags var jag ledig fram till halv tre så då var Sanna och jag nere i PB en sväng. Hälsade på min bankman en sväng som jag fick Pollie av (som jag nämnt tidigare) och sedan tog vi en Jamba Juice-smoothie som vi sörplade på. När Sanna sedan började jobba vid tolv så stack jag till Carmel Valley där jag kikade på ett stall. Verkade helt okej, så ska se om jag kan boka in något där. :) LÄNGTAR!
Kvällen där sedan så jobbade jag. My host-parents skulle på julkalas men då pappan blev sjuk under kalaset slutade jag tidigare. Tråkigt tyvärr för dem.
Lördagen spenderade jag halva dagen i Fashion Valley med Petra och Sanna. Mycket trevligt. Handlade lite julklappar. Konstigt att jag handlat så många i år när jag egentligen inte har någon att köpa till! :P På eftermiddagen åkte jag till Reija. Himla mysigt det här. Vi kikade lite i affärer på kvällen och sedan spelade vi Buzz hemma med Daniel. Reija vann...Haha!
Och idag...herregud, minnet är bra men kort. Jo, Reija och jag var på Boot Camp imorse, men eftersom jag jobbade en sväng idag var jag tvungen att vara hemma till ett. Så ja, det blev ett kort besök. :S Nåväl, ska dit på torsdag igen troligtvis. Ja, det är ju bara tre dagar kvar till julafton och fyra till amerikanerna firar. Ska bli roligt. Dock har jag ju ingen direkt julkänsla, men jag vet inte om jag kommer sakna julen hemma för det känns ju inte direkt som jul. Så jag tror inte det kommer bli så jobbigt egentligen. Och det är ju bara nio månader kvar tills jag är hemma igen!

Ja, okej. Åter till lite roligare skrivning. Jag har "försökt" dekorera mina stora vita väggar i mitt rum. Jag hade ju en sån himla bra och kreativ idé till vad jag skulle göra. Jag hade sparat några stycken påsar från olika butiker. Jag tejpade upp dem lite snyggt på väggen och var supernöjd med mig själv. Slutade bara med att jag vaknade mitt i natten av att allt brakade ner på golvet. Jag flög upp ur sängen och var beredd på att slåss. Ni skulle sett min krigsställning jag intog. :D
På tal om att vakna konstigt, idag vaknade jag av att jag låg och räknade på fingrarna hur många veckor jag varit här. Är det seriöst något allvarligt fel på mig eller vad?!

Nu är jag inskriven och accepterad av Mesa Collage. Avgiften är betald och nu är det bara att invänta 1/26/08. Ska bli kul!
Ska bli roligt att träffa lite amerikaner också, inte bara nannys. :)

Nej, jag behöver min skönhetssömn.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julle

Hur snyggt kan det egentligen vara med plastpåsar på väggen? Det var ju dömt att misslyckas.. ;)

2008-12-22 @ 10:30:25
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: S

HAHA 08?? Elin vi byter år nu ju!!!

2008-12-23 @ 06:01:35
Postat av: Victoria

åh skoj.. va är det du ska plugga? =)

2008-12-23 @ 18:39:43
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0