Birch Aquarium

Nej, det var inte en enda björk i sikte! Tur kanske det, för det hade kunnat bli väldigt tråkigt i längden. "Nejmen se här en Nordisk Björk (Björkis Nordicus) och här jämte står en Afrikansk snigelbjörk (Björkis Snaileafricaan)". Nej det var riktigt kul! Det var ett aquarium där dem visade vilka djur som lever i havet här vid San Diego. Väldigt intressant och massa kul för barnen, bland annat fick de klappa en sjöstjärna (vilket inte heter seastar på engelska utan starfish! Mental note to Elin.) och ta kort  en shark cage. Jag hade ruskigt kul och det tror jag Daphne och Dylan hade också för båda somnade gott i bilen på vägen hem. Snark är min melodi! :D Vädret är ju inte att klaga på heller. Sol och varmt och skönt! Linne och byxor är gott att gå i så här i December. :)

Lite bilder från dagen


Jul är över och nu är det snart nytt år. Då är det bara nio månader kvar. Och som alla vet brukar våren gå ganska fort! Jag är snart hemma!

Kaoset på jul:


xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

Men Elin då! Du ska ju se detta som någonting roligt och spännande, och inte räkna dagarna till du kommer hem. Det låter nu som om du vantrivdes nått enormt! Are you with my, Simpkins? (FReplik från The Holiday. btw.. hiho) Skärpning iaf din skrutt! :D

2008-12-30 @ 19:33:39
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: Julia

Ojojoj, det var ett seriöst svar på tal ;) Mitt var mer sett som ett, ja, jag vet inte! Haha, men gött att höra att du trivs fortfarande!

2008-12-31 @ 09:57:27
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: jenny

gott nytt år (:

2009-01-01 @ 23:54:30
URL: http://jennyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0