Bara för att...

...pappa tyckte jag skrev så bra i min blogg kommer väl detta inlägget skita sig totalt. Bli helt f--ked up eller nåt. Hehe, njae men tackar för de fina orden om både design och textinnehåll :) Ribban ligger högt nu för att framtida inlägg ska bli bra också. Kan ju även passa på att säga hej till alla, Lena, Annica, pappas jobbarkompisar. Trevligt att ni läser. Fortsätt med det!
Kan ju börja med, Dylan och jag var på stranden idag igen. Dock hade vi sällskap av ett x antal fågelmåsar som var mycket intresserade av Dylans goldfishes. Haha, ja, dem kom nästan fram och norpade dem. Påminner mig om något som både min far och mor har berättat för mig. Jag minns det dock inte, men jag skrattar gott åt det ändå.
Jo, det var så att vi var på semester med husvagnen och hade en saftig god stek på grillen. Bara det att en fågelmås har samma planer för middag som vi, så han dyker ner och tar våran köttbit från grillen. Men det slutar inte där, nej nej långt ifrån. Jo, min far som inte tänker ge upp sin stek får tag i en kvast och jagar den satans fiskmåsen. Jo, men min familj är normal. Haha!

Jag gillar att ha städare till hands, dem viker tillochmed min pyjamas! ;D
Kära anonym kommenterare som jag tydligen har utmanat. Jag vet inte vem du är! Och Julia, din intervju kommer gå finfint!!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0