Bara för att...

...folk tycker jag uppdaterar dåligt (nu har flera personer sagt detta till mig) så nu slänger jag in ett meningslöst inlägg bara för det.

Fick för en liten stund sedan världens sötaste kort på Casper och Tess. Min älskling (Casper) är nog bland det sötaste som finns. Kan inte hjälpa det med jag är en obotlig djurvän vars liv måste fyllas med husdjur. Nu ska jag ta tag i stallet med så att jag kan mätta mitt begär lite iallafall. Ska bara leta upp numret igen. Haha, gav ju fel nummer till stallstackarn, vem för övrigt var en mycket trevlig britt, och då är det inte konstigt om dem inte ringer. :D
Nu när jag ändå är inne på hästar så minns jag när mamma var med ute hos en vän till henne som jag red hos. Iallafall denna vännen hade en ENORM häst vid namn Candidus. Han var högre i mankhöjd än min mamma var lång och hon är en bra bit över 170 cm. Iallafall, den goda vännen övertalade mamma att hon skulle upp på bjässen och mamma satte foten i stigbygeln sekunder senare. Nu är det så att mamma inte kom upp pga blå jeans och hästens höjd. Utan mamma hänger lite halvt på hästen SAMTIDIGT som byxorna hennes spricker i baken. Haha, det var kul.

Tihi!

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Victoria

åh fyy va kul det låter !! ja har kollat på streetdance klasser här, men det finns inte så bra med det.. är mest ballet och bellydancing och sånt haha... men fy va skoj du !

Ne, ja har ju inte det.. ja är liksom fast i en punkt nu när ja inte hittar ngt, när det finns typ miljoner saker att välja på, men inget är "perfekt" eller va man säger haha.. men ja, ja måste bestämma ngt snart tror ja hehe

2008-12-23 @ 23:58:58
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0