Baka baka liten kaka...

...Rulla rulla liten bulle. Idag har jag lekt husmor. Jag har bakat äppelpaj OCH lagat middag. Lax, ris och grönsakswok. Känner mig rejält duktig. (Jag klappar mig själv på axlarna i detta ögonblick.) Vet inte hur det kommer sig att jag hade denna energi idag, men jag tror det beror på att barnen sov mycket idag. Jag fick mycket gjort. När det var klart blev jag rastlös och började baka. Haha.

Tio veckor gott folk. (Klappar mig lite själv på axeln igen.) 2 ½ månad. Impressive för att vara Elin. Ett kvartal snart. Bara tre kvar. 9 ½ månad. Det här kommer jag klara med en klackspark. Jag har redan börjat planera vad jag ska ta med hem igen. Vad jag ska köpa och ja, bra att planera i tid. Något som jag annars är väldigt dålig på. ;)

Min systeryster har skapat sig en blogg. Jag har hjälpt henne lite med designen. Besök henne gärna http://Johannapannan.blogg.se

Även renoverat min egna blogg som är cirka en vecka gammal. Haha, tröttnar fort på sina alster. Denna får dock hänga med ett tag.

Nehepp, nu börjar det dra sig mot sängdags. Ska kanske ringa stallen imorgon? :) Sounds goooodie.
Skulle ju kunna dra till med en "You know you love me" men håller mig till följande:

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

Så... Jag ser dina bilder på din header och jag ser inga foton på DINA SVENSKA VÄNNER. Bara på Annat gojs... Har du glömt bort oss?!?!? ; )

2008-12-10 @ 14:10:49
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en bra dag! :)

2008-12-10 @ 14:15:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0