Back in P(acific) B(each).

Hemma igen. Igår  vid halv ett åkte jag till aupair-mötet som var hemms hos min LCC. (Local Child Cordinator eller nåt.) Det var trevligt med lunch och massa prat. Sedan var det ju även gift exchange. Jag fick ett doft ljus och ett giftcard på Jamba Juice. Mumma mumma! Tycker fortfarande att det är lite lustigt med manliga aupairer. Ja det är det!

Efter det så bar det av hem till Reijas residens. Där vankades det christmas parade och cashewnötter. Oh my godness, det är så gott! Paraden var mysig, men jag insåg hur mycket jag har saknat ridningen då jag såg några ur paraden var hästburna. Men jag har kollat lite på två stall här i närheten. Ska ta och ringa dem nu igen här i veckan.

Pratade med Julia, Jenny och Sofie igår. Julia och jag pratade som om jag fortfarande var hemma. Kändes så då vi inte egentligen pratade om så mycket, mest hade varandra på luren och "umgicks". Som vi alltid gjort. Sedan ringde jag Sofie, och hon hade avskedskalas hemma hos sig då hon ska till Norge och jobba. By coincidence så var Jenny där. Jag har nog inte hört någon skrika så högt i en telefon som denna unga dam. Insåg hur skönt det var att prata med alla mina vänner. Jenny, saknar dig, Sofie saknar dig och ha det så kul i Norge, och Julia, saknar dig med. :)

Denna veckan kan nog bli lite tuff. Min värdmamma är i New Jersey med jobbet i fem dagar. Kan bli tufft, men ska även bli kul :)

Hittade min födelsedagstårta idag. Den var chockrosa med turkosa blommor. Gräsligt vacker ;)

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0